Ook dit jaar hebben weer veel leerlingen van onze school enthousiast meegedaan aan de Avondvierdaagse. Samen wandelen, lachen en genieten van de gezellige sfeer: het was opnieuw een groot feest!
We zijn ontzettend trots op alle deelnemers die deze prestatie hebben geleverd. Daarnaast willen we alle ouders die hebben meegelopen en geholpen hartelijk bedanken. Dankzij jullie inzet en betrokkenheid is het weer een succes geworden!